Marketingové hovory – kontaktuje nás
Chcete podat stížnost na marketingový hovor, který považujete za neoprávněný? (Nevyjádřili jste souhlas ve veřejném seznamu, nejste si vědomi, že byste dané společnosti předem udělili souhlas a nejedná se ani o vašeho poskytovatele služeb, např. banku, operátora, dodavatele energie, lékaře atp.? Více informací lze nalézt zde – manuál pro nevyžádané hovory.)
Využít můžete všechny formy podání (jak podat podání na ČTÚ), přičemž nejjednodušší cestou je zaslat e-mail na adresu podatelna@ctu.cz;, nebo vyplnit kontaktní formulář – zde.
V případě tohoto typu podání není nutno, aby byl dokument podepsán elektronickým podpisem. Prostřednictvím tohoto podání nám prosím sdělte tyto informace:
1) vaše jméno a příjmení
2) datum a čas hovoru
3) číslo volaného
4) číslo, ze kterého bylo voláno
5) název společnosti, pokud jej víte
6) účel hovoru - marketing
7) název vašeho operátora
8) kontakt, na kterém vás můžeme zastihnout pro případné doplnění stížnosti.
Bez těchto informací nemůžeme stížnost prošetřit a případně na jejím podkladě zahájit kontrolu.