Srovnávací nástroj cen a kvality

K čemu slouží srovnávací nástroj?

Srovnávací nástroj Vám pomůže na jednom místě zobrazit informace o službách, které si jako spotřebitelé můžete u příslušných podnikatelů objednat. Srovnání těchto služeb je zobrazeno v pořadí dle výše ceny (od nejnižší po nejvyšší) za Vámi zadanou spotřebu. Spotřebu můžete zadat buď individuálně v záložce „Vlastní“ nebo využít jeden z přednastavených spotřebitelských profilů (málo – středně – hodně). U těchto profilů je vždy zobrazeno i množství požadovaných jednotek.  

Které služby operátorů si mohu ve srovnávacím nástroji porovnat?

Jedná se o tyto služby:

  • Mobilní tarifní i předplacené služby (volání, SMS, data);
  • Mobilní internet (tj. internet do notebooku či tabletu);
  • Volání v pevném místě – PSTN a VoIP telefonování s využitím geografických telefonních čísel
  • Internet v pevném místě – připojení v pevném místě, využívající různé technologie (např.: xDSL, FTTx, CATV, WiFi;
  • Televize
Proč se v přehledu tarifů či výsledcích srovnání na veřejné části srovnávacího nástroje zobrazuje jiná základní cena, než je skutečná cena tarifu zadaná do srovnávacího nástroje?

Základní cena tarifu může být zobrazena ve dvou režimech. Buď jako průměrná cena za měsíc, která zohledňuje nejen standardní cenu tarifu, ale i výši a délku akční ceny, kterou podnikatel novým zákazníkům nabízí, nebo jako cena za první měsíc, která zobrazuje pouze akční cenu platnou první měsíc. Pokud tedy podnikatel zadá výši akční ceny a délku jejího uplatňování, srovnávací nástroj zobrazí v prvním případě průměrnou měsíční cenu za první rok. Ve druhém případě zobrazí cenu akční nabídky.

Mohu si zvolit pouze jednu vybranou službu např. internet v pevném místě?

Ano, vyhledávat jednotlivé služby je samozřejmě možné nezávisle na sobě.

Lze si navolit vlastní parametry služby?

Ano, nemusíte využít předem nadefinované parametry. Parametry dle své vlastní potřeby si můžete navolit v záložce „Vlastní“.

Mohu někde nahlásit chybný údaj zobrazený u služby?

Ano, pokud narazíte na údaj, který je v rozporu s informacemi uváděnými podnikatelem ve svém ceníku nebo na webových stránkách, můžete nám to oznámit jedním z těchto tří způsobů:

  • Ve výsledcích srovnání služeb v režimu Všechny parametry najedete myší na chybný údaj, kliknete levým tlačítkem na údaj a následně na okno „Nahlásit chybný údaj“, které se zobrazí po kliknutí. Vyplníte zbývající údaje v již předvyplněném formuláři a odešlete.
  • Ve spodní části obrazovky srovnávacího nástroje, v sekci O nás, kliknete na odkaz „Nahlášení chybných údajů“, vyplníte zobrazený formulář a odešlete.
  • Pošlete popis chybného údaje na adresu srovnavac@ctu.cz, nezapomeňte uvést název operátora, službu, parametr služby a jeho chybnou hodnotu a případně i správnou hodnotu.
Top