WORKSHOP ČTÚ: Přístupnost je důležitá i pro mobilní operátory

Český telekomunikační úřad ve spolupráci s Ministerstvem vnitra v březnu 2017 uspořádal odborný workshop určený pro zástupce mobilních operátorů působících v ČR s tématikou přístupnosti webových stránek a aplikací klientských samoobsluh i pro osoby se zdravotním postižením.

Prezentace přednášejících jsou přístupné na webu

Zákazníky operátorů jsou i osoby se specifickými potřebami a mezi nimi osoby s nějakým zdravotním handicapem. Aby i tito zákazníci mohli využívat služby plnohodnotným způsobem, je nutné jim zajistit, aby měli přístup k těm samým informacím jako ostatní zákazníci. Je tedy vhodné se zaměřit na problematiku  přístupnosti webových stránek, webových aplikací a mobilních aplikací, které umožňují komukoliv se seznámit s nabídkou operátora, ale především s aplikacemi klientských samoobsluh, v nichž má zákazník přístup ke svým údajům o účtu a službách, o vyúčtování, nastavení služeb apod.

Chtěli bychom v této oblasti operátorům pomoci, a proto jsme zorganizovali workshop na téma přístupnost, na kterém se účastníci dozvěděli základní informace, co je třeba v rámci přístupnost stránek řešit, na co si dávat pozor a jak přístupnosti webových stránek a aplikací dosáhnout.

Top