Přehled nejčastějších problémů

Užitečné informace pro uživatele služeb elektronických komunikací 

Příručka pro spotřebitele: Cenová zvýhodnění pro handicapované a seniory

Seniorům a zdravotně postiženým vycházejí operátoři vstříc speciálními cenovými plány. Díky nim lze dosáhnout slev až několik set korun.

Nabídka pro seniory či zdravotně postižené osoby může mít různé formy – např. tarif výhradně pro seniory, sleva k běžnému tarifu či státní příspěvek. Český telekomunikační úřad připravil přehled těchto zvýhodnění spolu s cennými radami, jak ušetřit.

Příručka pro spotřebitele: Barevné a tísňové linky

Domníváte se, že za volání na telefonní číslo začínající osmičkou neplatíte? A hovor na číslo začínající devítkou je naopak „nehorázně drahý“? Ne vždy tomu tak je.

Vyznat se v takzvaných barevných linkách a jejich tarifikacích napomůže příručka, kterou vydal Český telekomunikační úřad. Brožura obsahuje srozumitelné charakteristiky jednotlivých číselných řad a z nich odvoditelné ceny za volání. Informace o barevných linkách doplňuje popis možného využití a princip fungování jednotného evropského čísla tísňového volání 112.

Problémové služby a nabídky služeb elektronických komunikací

Problémová rádiová a koncová telekomunikační zařízení

Přehledné informace o rozdělení rádiových kmitočtů a využívání jednotlivých kmitočtových pásem najdete na adrese:

Top